Brandet der ikke er der - at arbejde med et ikke-essentialistisk identitetsbegreb
Læs artiklen af Søren Buhl, CBS, og Rasmus Bech Hansen, partner i Kontrapunkt her.
Seminar fredag den 24. oktober kl. 13.00-15.00
Brandet der ikke er
Center for Corporate Communication inviterer til et eftermiddagsseminar om
branding med Rasmus Bech Hansen, Kontrapunkt, og ph.d. studerende Søren Buhl
Pedersen, CBS. De har arbejdet sammen gennem et par år om at formulere et
brandingbegreb, der går videre end den traditionelle forståelse og praksis for
branding af organisationens identitet.
På seminaret lægger de op til en diskussion af, hvordan brands skaber mening fra
hver deres felt – det praktiske og det teoretiske. De diskuterer den traditionelle
forståelse af brands og opstiller et politisk brandingbegreb, hvor forandring er det
grundlæggende vilkår for branding. Deres ambitionen er at udvikle en ny teoretisk
ramme og et styrket grundlag for det praktiske arbejde med brands, som kan
håndtere at brands brydes i relationer til verden.
Artiklen ”Brandet der ikke er” vil danne baggrund for seminaret.
Program
13.00: Introduktion ved Rasmus Bech Hansen og Søren Buhl Pedersen
13.30: Kommentarer ved Lars Thøger Christensen, Syddansk Universitet
14.00: Pause
14.15: Replik og diskussion
15.00: CCC byder på et glas vin.
Sted
Copenhagen Business School, Dalgas Have
Dalgas Have 15
2000 Frederiksberg
Lokale SØ074
Tilmelding
Deltagelse er gratis. Tilmeld gerne på www.cbs.dk/ccc (under punktet: activities /
upcomming). Max 30 deltagere.