Kommunikationsforum

Andel vil distancere sig fra det dårlige selskab

Andels offensive kommunikationsstrategi giver god mening, siger to rådgivere. Samtidig er både strategien og den synlige kommunikationschef udtryk for nyere tendenser.
Tine Lund-Bretlau og Kristian Eiberg kan godt se logikken i Andels offensive k-strategi. | Foto: PR/Arendse Malene Lund
Tine Lund-Bretlau og Kristian Eiberg kan godt se logikken i Andels offensive k-strategi. | Foto: PR/Arendse Malene Lund

Andel har valgt at blande sig aktivt i den ophedede debat, der er fulgt i kølvandet på kritikken af trecifrede millionbonusser i Energi Danmark, hvor Andel er majoritetsaktionær.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også