Kommunikationsforum

Tele-topchefens no bullshit-kommunikation: farlig eller fair?

Televirksomheden Nuudays adm. direktør, Jon James, er yderst klar i mælet om den tilstand, virksomheden var i, da han overtog tøjlerne i 2021. To rådgivere vurderer, om det er klogt eller ej.
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Televirksomheden Nuudays nye adm. direktør Jon James bruger slagkraftig toplederkommunikation, men kan den give negative dønninger internt? To erfarne rådgivere er delvist uenige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også