Coca-Colas k-direktør udruller partnerskaber i "uforudsigelig" verden

K-chefens tre topprioriteter: Kommunikationen omkring stærke partnerskaber er højt på agendaen for k-direktør Annette Spanggaard, som er på vej med en større indsats på området.
"ESG-rapportering når en milepæl i Europa fra 2024," siger Annette Spanggaard, direktør for kommunikation, public affairs og CSR i Coca-Cola Danmark. | Foto: Coca-Cola/PR
"ESG-rapportering når en milepæl i Europa fra 2024," siger Annette Spanggaard, direktør for kommunikation, public affairs og CSR i Coca-Cola Danmark. | Foto: Coca-Cola/PR

Der står bæredygtighed og partnerskaber over det hele på Annette Spanggaards to do-liste for andet halvår. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også