"Gammeldags" kommunikation til adskilte køn står for fald i beautybranchen

”Først og fremmest sætter vi ikke kunderne i bås,” siger chef i Matas, der uddanner sine butiksmedarbejdere til at tage imod alle slags beauty-kunder.
Det, vi kan i Matas, er at møde de her unge mennesker i øjenhøjde,” siger chef for luksus i Matas gennem 13 år Helle Husted.
Det, vi kan i Matas, er at møde de her unge mennesker i øjenhøjde,” siger chef for luksus i Matas gennem 13 år Helle Husted.

Det globale marked for personlige plejeprodukter for mænd ventes at stige til en værdi af 800 mia. i 2028. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Læs også