Kommunikationsforum

"Hvis man bare står stille, investerer man sin tid på arbejdsmarkedet dårligt"

I vores serie ”Unge k-stemmer” er vi kommet til Nomi Simone Forchhammer. Hvis TikTok lukker i Danmark, forudser hun, at en ny ”legesyg, dopamin-rushende content-delingsplatform” vil tage over.
Nomi Simone Forchhammer er Head of Brand hos Vuffeli og seneste medvirkende i serien "Unge k-stemmer". | Foto: Benjamin Hedegaard
Nomi Simone Forchhammer er Head of Brand hos Vuffeli og seneste medvirkende i serien "Unge k-stemmer". | Foto: Benjamin Hedegaard

Nye generationer af kommunikatører buldrer frem på arbejdsmarkedet, men hvad tænker de egentlig om faget, og ikke mindst deres ældre kolleger?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også