Kommunikationsforum

”Branding af en bank kan lyde farligt, men det er nødvendigt” 

Nordeas nye brandingstrategi har været to år undervejs, og det er der gode grunde til, fortæller Sanne Skott Sigtenbjerggaard, chef for kommunikation og marketing i Danmark.
Foto: Nordea / PR
Foto: Nordea / PR

Skal brandingstrategier virke, skal de slå rødder fra topledelsen og ud i alle dele af forretningen, mener Sanne Skott Sigtenbjerggaard, der blev overrasket over, hvor lang tid den proces tager, fortæller hun i et interview med Kforum. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også