Kommunikationsforum

Detailanalytiker: ”Basalt fik kort levetid, men skabte positiv PR for Salling Group”

Kædechef i Basalt meddelte i forbindelse med butikslukningen, at markedet har ændret sig, så der ikke længere er brug for Basalt.
Den første Basalt åbnede 11. oktober i en Netto-butik i Kastrup, der nu bliver til Netto igen. | Foto: Louise Reseke / Mediawatch
Den første Basalt åbnede 11. oktober i en Netto-butik i Kastrup, der nu bliver til Netto igen. | Foto: Louise Reseke / Mediawatch

Det var ”godt set af Salling Group” at lancere Basalt-kæden i efteråret 2022, da inflations- og energikrisen var på sit højeste. Men lukningen af discountkæden er en naturlig konsekvens af et ændret marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også