(Citater fra tidligere kursister)
Dette kursus afholdes også i Aarhus den 29. august. Tilmeld dig her.
På kurset får du en værktøjskasse fyldt med metoder, teknikker og tommelfingerregler, som får din tekst til at slå igennem og give resultater. Om du skal informere eller konvertere, og om du arbejder med website-tekster, nyhedsbreve eller sociale medier, betyder ikke så meget. Værktøjerne, du får på dagen, er universelle og kan bruges på tværs af alle digitale kanaler.
Dagen veksler mellem undervisning og praktiske skriveøvelser. Vi har fokus på de overordnede teknikker og principper bag copywriting, f.eks. hvordan du vinkler en tekst, så læseren er motiveret for at læse den. Men vi bevæger os også helt ned i detaljen: Hvordan bygger du en fængende og lokkende overskrift? Hvordan undgår du klichéer? Og selvfølgelig, hvordan får du modtageren til at klikke, åbne nyhedsbrevet og læse videre?
Du får en stribe af øvelser i løbet af dagen, så du får teknikkerne helt ind under huden og kan gå direkte hjem og bruge dem i dit arbejde.
På kurset får du:
Målgruppe: Kurset er for dig, der arbejder med kommunikation, marketing, web eller digitale medier.
Teknikker og overordnede principper
Vi ser på en række overordnede, gennemprøvede teknikker og principper bag copywriting. Her fokuserer vi på udvikling af budskabet, relationen til læseren, og hvordan du vinkler en tekst bedst muligt. Du får en række modeller og skabeloner, som du kan tage direkte med hjem og bruge.
Heine Aaen, copywriter
Hjernen og ord
Her ser vi nærmere på, hvilke psykologiske triggers der påvirker hjernen, når vi læser en tekst. Hvordan kan du bruge den viden til at skabe tekster, som konverterer og skaber handling? Vi afprøver teknikkerne selv gennem skriveøvelser på dagen.
Heine Aaen, copywriter
Frokost
Den sproglige detalje
Her får du masser af lavpraktiske tips, tricks og metoder, f.eks. hvordan du arbejder med og optimerer din overskrift. Også om eftermiddagen er der skriveøvelser, så du får teknikkerne godt indarbejdet, og vi gennemgår også konkrete tekster fra deltagerne i en feedback-runde.
Heine Aaen, copywriter
Copywriter, rådgiver og foredragsholder
Heine Aaen har mange års erfaring som copywriter, konsulent og underviser. Han har et praktisk sigte med sin undervisning og lægger vægt på at formidle anvendelige, effektive redskaber, som virker på tværs af genrer og platforme. Han lægger fokus på målgruppebevidsthed og salgspsykologi og arbejder i krydsfeltet af bl.a. konverteringsoptimering, adfærdspsykologi, content marketing og copywriting.
Torsdag d. 20. juni 2024,
kl. 09.00-15.30.
Kom fra kl. 08.45 til let morgenmad.
Vi begynder kl. 9.00 præcist.
6.490 kr. (eksl. moms)
Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
Tilmeld dig i bunden af siden. Husk EAN-nr. og CVR nr.
Dagen afholdes hos Akademikertårnet
Lindevangs Allé 2, 2000
Frederiksberg
På alle vores kurser får du morgenmad, vegetarisk frokost og lækker forplejning dagen igennem.
Skriv til kforum@kforum.dk
Der er 2-timers fri parkering på Peter Bangs Vej. I parkeringsområdet ved Nimbusparken kan der parkeres uden begrænsning mod betaling. Der er 12 pladser tilknyttet Akademikertårnet, hvor fri p-parkeringsbillet kan hentes i receptionen. Ellers kan der parkeres på vejene, hvor alm. parkeringsregler for Frederiksberg er gældende
Loading posts…