Lavprismobilselskab vil kommunikere mere om mærkesager

CallMe mener selv, at de skal ligge i værdi-for-pengene-segmentet på mobilmarkedet og vil derfor kommunikere mere om mærkesager.
CallMe vil sætte fokus på ensomhed som mærkesag. | Foto: PR
CallMe vil sætte fokus på ensomhed som mærkesag. | Foto: PR

Telias lavprismobilselskab, CallMe, vil markere sig mere i det danske mobilmarked ved at kommunikere mere om mærkesager, skriver Berlingske.

CallMes opfattelse er blevet lidt for meget discount i offentligheden, ifølge virksomheden, der peger på, at det danske telemarked tidligere har været todelt – med premiumselskaber og lavprisselskaber – men nu er delt i tre: premium, værdi-for-pengene og discount. 

CallMe mener selv, at de skal ligge i værdi-for-pengene-segmentet.

”CallMe har en meget stærk historie og har med blandt andet budskabet om at tale ordentligt haft en mærkesag, der stadig lever stærkt hos kunder og medarbejdere. Derfor vil vi nu værne om den gode forbindelse mellem mennesker,” forklarer Lone Kyhl Hendriksen, der er privatkundedirektør i Telia-koncernen, til Berlingske.

Den nye satsning vil blive markant med synlige reklamer blandt andet på tv.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også