Irma-mindepladerne: Følsom respekt for et love-brand eller at slå plat på sorgen? 

Kan man med succes sætte en mindeplade op for et love-brand, man selv har besluttet at tage livet af? Vi taler med Jens Juul, Coops mangeårige kommunikationsdirektør og en af mindepladens bagmænd.
Redaktionen

Coop har netop sat 11 mindeplader for Irma op i tidligere Irma-butikker. Det skal ses som et udtryk for respekt for kunder og især de medarbejdere, der har gjort Irma til noget særligt, og det vil Coop gerne mindes. Sådan udtrykker Coops informationsdirektør, Jens Juul, i medierne. 

Et minde om Irma… men forfattet, betalt og opsat af Irmas banemand, Coop. Er det at slå plat på sorgen? Og kan man med succes sætte en mindeplade op for et love-brand, man selv har besluttet at tage livet af? 

Vi taler med Jens Juul, Coops mangeårige kommunikationsdirektør og en af mindepladens bagmænd

Podcasten er produceret af Watch Medier i samarbejde med Filt Cph

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også