Vækst får selskab af trivsel i bureaus strategi
Fokus på ”at have det godt” hos Help PR er blevet opgraderet.
Nu fremgår trivsel om medarbejderglæde nemlig eksplicit af bureauets strategi på linje med traditionelle hårde mål som vækst og omsætning.
Det skriver mediet Markedsføring.
Ændringen er sket på foranledning af partner Charlotte Correll, der undrede sig over, at virksomhedens ”bløde” værdier ikke var besluttet som en del af strategien.
”Det var nærmest en åbenbaring for ledelsesgruppen og bestyrelsen. Vi har gjort det til en del af vores strategi, og vi har sat målene op på linje med vækst. Det handler om, at vi skal være Danmarks mest fleksible bureau og den bedste arbejdsplads i branchen,” siger Charlotte Correll til Markedsføring.
Den strategiske opgradering af trivslen har ifølge Markedsføring bl.a. betydet, at Help PR har 100 pct. fleksible arbejdstider, og at medarbejderne har fri på deres fødselsdag.
Relaterede artikler:
Direktør for nyt k-område i L&F vender retur til Borgen
For abonnenter