Svindelsag kostede Spar Nord dyrt på imagekontoen: Der var kun ét sted, pilen kunne pege hen

Det har givet Lasse Nyby ”en del” efterrationalisering, at en højtbetroet og værdsat medarbejder svindlede banken for millioner. 
Kritikken, der kom mod Spar Nord efter en større svindelsag, var fuldt ud berettiget, mener topchef Lasse Nyby. | Foto: Gregers Tycho
Kritikken, der kom mod Spar Nord efter en større svindelsag, var fuldt ud berettiget, mener topchef Lasse Nyby. | Foto: Gregers Tycho

Siden det sidste år kom frem i offentligheden, at tidligere kommunikationsdirektør Ole Madsen havde bedraget Spar Nord for godt 20 mio. kr., har adm. direktør Lasse Nyby været mødt af kritik. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også