Kay Bojesen: Ikke udvandet at være "Kongelig Hofleverandør"

Sus Bojesen Rosenqvist, adm. direktør i designvirksomheden Kay Bojesen og barnebarn af stifteren selv, fortæller, at det at være Kongelig Hofleverandør stadig betyder meget for virksomheden.
Sus Bojesen, adm. direktør i Kaj Boyesen og barnebarn af stifteren selv, fortæller, at betydningen af prædikatet af Kongelig Hofleverandør for Kay Bojesen, måske ikke kan læses på bundlinjen, men betyder meget for virksomhedens omdømme. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Sus Bojesen, adm. direktør i Kaj Boyesen og barnebarn af stifteren selv, fortæller, at betydningen af prædikatet af Kongelig Hofleverandør for Kay Bojesen, måske ikke kan læses på bundlinjen, men betyder meget for virksomhedens omdømme. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

”Jeg ville være rigtigt ked af, hvis vi mistede prædikatet, men indtil videre ved vi jo bare, at vi mister det til næste år, og så må vi se, hvad der sker derefter. Men jeg ville være ked af det, for det betyder rigtigt meget for os.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også