TikTok opruster med dansk kontor: Oplever stigende interesse fra brugere og virksomheder

Kontoret bliver bl.a. base for medarbejdere, der beskæftiger sig med annoncører og e-commerce, siger nordisk chef for TikTok. 
Liv Sandberg er chef for TikTok i Norden. | Foto: PR
Liv Sandberg er chef for TikTok i Norden. | Foto: PR

TikTok har intensiveret sit fokus på Danmark, hvor det sociale medie for nyligt lancerede et nyt annonceværktøj for brands og e-commerce-virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs