Søgemaskine-specialist: Virksomheder, der sover i timen, kan miste deres levebrød

Med lanceringen af GPT’er finder fortsat flere mennesker vej til informationer ad nye veje. Det bør virksomheder, der får trafik fra Google, være opmærksomme på, mener Christian Doeleman-Lassen. 
AI har udfordret Googles monopol som den ultimativ søgemaskine, og Christian Doeleman-Lassen, kommerciel direktør i IIH Nordic, mener, at det er på tide, at virksomheder, der er afhængige af at blive vist i Google-søgninger, omstiller sig. | Foto: Getty
AI har udfordret Googles monopol som den ultimativ søgemaskine, og Christian Doeleman-Lassen, kommerciel direktør i IIH Nordic, mener, at det er på tide, at virksomheder, der er afhængige af at blive vist i Google-søgninger, omstiller sig. | Foto: Getty

Forestil dig, at du skal ud at rejse, og du mangler gode ideer til, hvad du kan opleve på rejsen. Hvordan ville du gribe det an? 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også