Fusioneret bureau vil være i "kundernes mentale topfem"

Der skal bygges bro over forskellige kulturer og geografiske placeringer, hvis målene for nyfusioneret bureau skal nås, fortæller Mads Duzenius Christensen, adm. direktør for Gorm Envision. 
”Uanset om man arbejder i Aarhus eller i København, skal man føle, at man er en del af den samme virksomhed," siger Mads Duzenius Christensen, der står i spidsen for 110 ansatte i det nyligt fusionerede bureau Gorm Envision, som også opkøbte en PR-virksomhed i slutningen af sidste år. | Foto: PR
”Uanset om man arbejder i Aarhus eller i København, skal man føle, at man er en del af den samme virksomhed," siger Mads Duzenius Christensen, der står i spidsen for 110 ansatte i det nyligt fusionerede bureau Gorm Envision, som også opkøbte en PR-virksomhed i slutningen af sidste år. | Foto: PR

To bureaukulturer fordelt i Øst- og Vestdanmark skal forenes mellem reklamebureauet Envision og det digitale bureau Gorm Agency, der blev fusioneret i oktober sidste år. I december blev bureauet desuden udbygget med PR-virksomheden Prception. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også