Advice sætter duo i spidsen for branding og marketing

Bureauet Advice erstatter Rikke Østergaard med to chefer i spidsen for deres branding og marketing.
Det bliver Morten Hershøj og Sara Engelhardt, der skal stå i spidsen for bureauet Advices afdeling fra branding og marketing. Det oplyser de til mediet Markedsføring. | Foto: Colourbox
Det bliver Morten Hershøj og Sara Engelhardt, der skal stå i spidsen for bureauet Advices afdeling fra branding og marketing. Det oplyser de til mediet Markedsføring. | Foto: Colourbox

Advice har valgt ikke én, men to til at overtage rorpinden for bureauets afdeling for branding og marketing, skriver magasinet Markedsføring

Valget er faldet på Morten Hershøj og Sara Engelhardt, der begge forfremmes til at stå i spidsen for de omkring 40 medarbejdere i afdelingen.

For Sara Engelhardt er der tale om endnu et ryk op i hierarkiet hos Advice, hvor hun har været i 14 år, mens Morten Hershøj har været director hos Advice i halvandet år. 

Han har forud for det haft ledende roller hos Peoplegroup, været COO hos Wibroe, Duckert og Partners ligesom han har været stifter af og CEO hos Another.

De erstatter Rikke Østergaard, der forlader Advice for at blive selvstændig.

(Denne artikel er leveret af Kforums søstermedie MediaWatch)

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også