Advice sætter duo i spidsen for branding og marketing
Advice har valgt ikke én, men to til at overtage rorpinden for bureauets afdeling for branding og marketing, skriver magasinet Markedsføring.
Valget er faldet på Morten Hershøj og Sara Engelhardt, der begge forfremmes til at stå i spidsen for de omkring 40 medarbejdere i afdelingen.
For Sara Engelhardt er der tale om endnu et ryk op i hierarkiet hos Advice, hvor hun har været i 14 år, mens Morten Hershøj har været director hos Advice i halvandet år.
Han har forud for det haft ledende roller hos Peoplegroup, været COO hos Wibroe, Duckert og Partners ligesom han har været stifter af og CEO hos Another.
De erstatter Rikke Østergaard, der forlader Advice for at blive selvstændig.
(Denne artikel er leveret af Kforums søstermedie MediaWatch)
Relaterede artikler:
Reimar lancerer k-bureau for dem, "der hader k-bureauer"
For abonnenter
Advice finder køber til sundhedsmedie
For abonnenter