Primetime-konsulenter får flere stjerner på skuldrene

Stine Aagaard, der primært arbejder med store offentlige kunder, som Kriminalforsorgen, er blevet udnævnt til head of brand acitivation. Samtidig har Mikkel Poulsen fået titel af head of tech.
”Jeg har en kommerciel baggrund og har tidligere løst opgaver for blandt andet Netflix og 7-Eleven. Det var rigtigt sjovt, men jeg savnede også at arbejde med mere tunge agendaer," siger Stine Aagaard. | Foto: PR
”Jeg har en kommerciel baggrund og har tidligere løst opgaver for blandt andet Netflix og 7-Eleven. Det var rigtigt sjovt, men jeg savnede også at arbejde med mere tunge agendaer," siger Stine Aagaard. | Foto: PR

Stine Aagaard er blevet udnævnt til head of brand acitivation på bureauet Primetime, hvor hun har arbejdet i snart fem år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også