Kommunikationsforum

DBU sætter kampagner med Marabou og kvindelandsholdet på pause

Firmaet Mondelez, der ejer brandet Marabou, kom i slutningen af maj på Ukraines sorte liste.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
Af Ritzau

DBU sætter alle aktive kampagner med Marabou og kvindelandsholdet på digitale platforme og sociale medier på pause. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job