Le Gammeltoft om rebranding af it-gigant: Vi skal være mere purpose-drevne

Le Gammeltoft har, efter hun forlod Heartbeats som direktør, arbejdet på en ”brand-transformation” i Netcompany, der skal styrke it-virksomhedens internationalisering. 
It-virksomhed skal være mere drevet af indhold og purpose, fortæller kommunikationschef Le Gammeltoft (foto). | Foto: Valdemar Ren
It-virksomhed skal være mere drevet af indhold og purpose, fortæller kommunikationschef Le Gammeltoft (foto). | Foto: Valdemar Ren

Et nyt logo, en ny identitet og hjemmeside er nogle af elementerne i en ”brand-transformation”, som Le Gammeltoft har stået bag som kommunikationschef i it-virksomheden Netcompany, der blandt andet står bag Mit.dk og Sundhedsplatformen, skriver Markedsføring

Det skal understøtte den danske virksomheds internationalisering, der via opkøb i udlandet de senere år har fået antallet af ansatte op på knap 8.000 ansatte .

Den nye strategi indebærer blandt andet at få it-virksomhedens purpose i front, fortæller Le Gammeltoft. 

“Det er meget vigtigt for mig og vores kommunikationsstrategi, at vi skal være mere purpose-drevne, menneskenære og mediebårne. Vi er meget mere drevet af content end tidligere,” siger hun til Markedsføring .

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs