Kommunikationsforum

Bureau: Hver anden virksomhed planter Google- eller Facebook-cookies uden samtykke

Virksomheder siger til Jyllands-Posten, at de vil rette op på, at deres hjemmesider efterlader cookies fra Facebook og/eller Google uden det nødvendige samtykke.
Besøgende på danske virksomheders hjemmesider har, ifølge bureauet Refyne, måske fået en cookie fra Google eller Facebook helt uden at have givet samtykke til det. | Foto: Shannon Stapleton
Besøgende på danske virksomheders hjemmesider har, ifølge bureauet Refyne, måske fået en cookie fra Google eller Facebook helt uden at have givet samtykke til det. | Foto: Shannon Stapleton

Knap 30.000 virksomheders hjemmesider planter, ifølge en undersøgelse fra bureauet Refyne, en cookie fra enten Facebook eller Google hos besøgende uden at have det nødvendige samtykke, skriver Jyllands-Posten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job