Lufthavns prale-PR fik klimahug

Kan virksomheder med CO2-tunge produkter tillade sig at fortælle om deres vækst uden at nævne klimaet? Det taler Kforum med en PR-manager, en bureaupartner og en klimabevidst forbruger om. 
Hvordan kommunikerer man både CO2-tung vækst og klimainitiativer, og skal man det? Få svaret her. | Foto: Mikkel Berg Pedersen/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Hvordan kommunikerer man både CO2-tung vækst og klimainitiativer, og skal man det? Få svaret her. | Foto: Mikkel Berg Pedersen/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

”Det føles lidt som om Billund befinder sig i en anden verden. Den, hvor klimakrisen ikke truer vores børns liv. Eller hvad? Hvad har jeg misset?”, sådan lyder en kommentar fra Jane Ibsen Piper på LinkedIn

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også