SAS er overrasket over anklage om "greenwashing" i markedsføring

En lang række forbrugerorganisationer kritiserer bl.a. SAS for problematisk markedsføring af ”grønne” flyrejser. Flyselskabet er uforstående, men vil gerne lytte.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

SAS forsøger at klimaomstille luftfarten, og derfor havde det delvist statsejede flyselskab ikke forestillet sig, at selskabets særligt bæredygtige produkter skulle blive udsat for kritik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Job

    Se flere jobs