SAS-pressechef: Vi har ikke kommunikeret nok

SAS-brandet har fået store buler det seneste år og skal især sætte ind med kommunikationen på et specifikt område, ifølge omdømmespecialister. Pressechef i SAS er enig.
Foto: Sas/pr
Foto: Sas/pr

På grænsen til den vigtige sommersæson tager Kforum temperaturen på SAS’ omdømme og brand med SAS’ pressechef, Alexandra Lindgren Kaoukji samt iagttagere med indsigt i branding og omdømme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs