Novo Nordisk slår Lego af pinden i imagemåling

Som den danske virksomhed med listens værste image ligger PostNord på plads nummer 100.
Novo Nordisk distancerer sig klart fra andenpladsen i imagemåling, lyder det fra adm. dirketør i IFO. | Foto: Finn Frandsen
Novo Nordisk distancerer sig klart fra andenpladsen i imagemåling, lyder det fra adm. dirketør i IFO. | Foto: Finn Frandsen
af ritzau

Novo Nordisk har overtaget førstepladsen som den virksomhed i Danmark med det bedste image. Det sker, efter Lego seks år i træk har siddet på titlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også