Brandingspecialist: Firmaer kan bruge konflikten i Mellemøsten som øvelse

Krigen mellem Hamas og Israel er en anden end krigen i Ukraine. Men presset kan komme, og virksomheder med aktiviteter i Israel skal være på tæerne, mener brandingspecialist og -rådgiver Martin Roll.
Danske detailkæder som Pandora og Flying Tiger har aktiviteter i Israel. | Foto: Christian Falck Wolff
Danske detailkæder som Pandora og Flying Tiger har aktiviteter i Israel. | Foto: Christian Falck Wolff

Siden oktober har krigen mellem Israel og Hamas skabt fornyet spænding i Mellemøsten og fået flere detailkæder som Pandora, Flying Tiger, Ikea og H&M og til at skrue på aktiviteterne i landet, hvilket DetailWatch tidligere har beskrevet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også