Bureau-direktør: "CEO-aktivismen er på fortsat fremmarch"

Sofie Desmareth Riemann, direktør og partner i Relationspeople, forudser, at kommende CSDR-direktiv ændrer spillereglerne for transparens.
AI kan i 2024, ifølge Sofie Desmareth Riemann, direktør og partner i Relationspeople, accelerere udviklingen inden for personaliseret marketing. | Foto: PR / RelationsPeople
AI kan i 2024, ifølge Sofie Desmareth Riemann, direktør og partner i Relationspeople, accelerere udviklingen inden for personaliseret marketing. | Foto: PR / RelationsPeople

Virksomheder kan vinde meget rent omdømme- og kendskabsmæssigt ved at have en adm. direktør, der tør mene noget om det, der sker i samfundet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også