Vækst i pressemeddelelser fra virksomheder løfter Ritzau-toplinje i 2023

Ritzaus Bureau hiver større indtægter hjem fra kunder uden for mediebranchen.
Lars Vesterløkke, afgående adm. direktør i Ritzaus Bureau. | Foto: APPR/Ritzau Scanpix
Lars Vesterløkke, afgående adm. direktør i Ritzaus Bureau. | Foto: APPR/Ritzau Scanpix

Det er en forretning i fremgang, som Lars Vesterløkke forlader, når han med udgangen af maj stopper som Ritzaus Bureaus adm. direktør efter 16 år i spidsen for et nyhedsbureau, hvor de traditionelle nyhedskunder fylder mindre og mindre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også