Twitters nye retning kan betyde farvel til loyale brugere

Når Twitter ændrer sit brand, risikerer de at miste brugere. Men nye kan komme til, siger brandingekspert.
Twitters nye brand kan få en negativ effekt på antallet af brugere, mener brandingekspert. | Foto: Ali Lorestani/TT/Ritzau Scanpix
Twitters nye brand kan få en negativ effekt på antallet af brugere, mener brandingekspert. | Foto: Ali Lorestani/TT/Ritzau Scanpix
Af Ritzau

Man skal forestille sig, at brugere af Twitter hver dag går ind i den samme butik for at købe det samme produkt, når de logger på det sociale medie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også