Meta forbereder chatbots med personas i forsøg på at fastholde brugere

Chatbots med forskellige personligheder skal øge engagementet på Metas sociale medieplatforme såsom Facebook. 
Brugere af blandt andet Facebook kan komme til at interagere med chatbots. | Foto: Dado Ruvic
Brugere af blandt andet Facebook kan komme til at interagere med chatbots. | Foto: Dado Ruvic
Af MarketWire

Facebooks moderselskab, Meta, forbereder en lancering af en række kunstig intelligensdrevne chatbots med forskellige personligheder i et forsøg på at øge engagementet med selskabets sociale medieplatforme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også