Publico peger på ligheder mellem B2B e-mail-marketing og sex

Kommunikationsbureauet fejrer valentinsdag med at stille skarpt på lighederne mellem to umiddelbart uforenlige størrelser: Sex og B2B e-mail-marketing.
Publico har sammenlignet det usammenlignelige. Inden for både B2B e-mail marketing og sex gælder det ifølge Publico, at "Samtykke er nøgleordet." | Foto: Getty
Publico har sammenlignet det usammenlignelige. Inden for både B2B e-mail marketing og sex gælder det ifølge Publico, at "Samtykke er nøgleordet." | Foto: Getty

”Indrømmet, man skal nok være en ægte marketing-nørd for at synes, at e-mail-marketing er super sexet. Men der er faktisk flere fællestræk mellem B2B e-mail-marketing og sex, end man lige skulle tro.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også