"Oplysningskampagne" indeholder kjole til 2,1 milliarder kroner

Salgsopslaget fra Tise er et pr-stunt for at sætte fokus på den massive CO2-udledning, som modeindustrien står for.
Kjolen til 2,1 milliarder. Den er dog et egentligt reklamestunt, da man ikke kan købe kjolen, men i stedet bliver henvist til at donere penge til en ordanisation, der arbejder for bedre arbejds- og livsvilkår for tekstilarbejdere i Bangladesh. | Foto: Tise / PR
Kjolen til 2,1 milliarder. Den er dog et egentligt reklamestunt, da man ikke kan købe kjolen, men i stedet bliver henvist til at donere penge til en ordanisation, der arbejder for bedre arbejds- og livsvilkår for tekstilarbejdere i Bangladesh. | Foto: Tise / PR

Er man i stand til at vride 2,1 mia. kr. ud af sin bankkonto, kan man på genbrugsplatformen Tise købe det, som platformen selv kalder ”verdens værste kjole”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også