3 bureauer om kongehusets branding: "Jeg er ikke den første, der foreslår, at han får en royal medietræning"

Lead Agency, Kunde & Co og Friday giver deres bud på, hvad Kongehuset kan gøre med sin branding, nu hvor kong Frederik X har overtaget tronen.
Skal der ske radikale ændringer med Kongehusets branding, eller skal den følge i dronning Margrethes spor? | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Skal der ske radikale ændringer med Kongehusets branding, eller skal den følge i dronning Margrethes spor? | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Søndag fik Danmark en ny konge, da dronning Margrethe abdicerede og overlod kronen til sin søn kong Frederik X.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også