Kongehus-newsjacking: genialt eller "brandingens svar på en lejlighedssang"?

Flere virksomheder har lavet kreativ spin på tronskiftet. Kforum har spurgt to brandingfolk, om det fungerer eller ej.
Odense Zoo med et aktuelt newsjacking-indspark i strømmen af lykønskninger til Danmarks nye konge. | Foto: PR
Odense Zoo med et aktuelt newsjacking-indspark i strømmen af lykønskninger til Danmarks nye konge. | Foto: PR

Danmark har fået en ny konge, og derfor har der selvfølgelig været rig mulighed for en omgang newsjacking de seneste par dage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også