Influencere oplever, at virksomheder opfordrer til at bruge børn på sociale medier

Børn er blevet cute content på sociale medier. Men deling af børn i kommercielle sammenhænge er ikke problemfrit.
Kommunikationsbranchen bærer et stort ansvar, når de arbejder med influencere og deres børn. Sådan lyder det fra formanden i DJ Kommunikation. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Kommunikationsbranchen bærer et stort ansvar, når de arbejder med influencere og deres børn. Sådan lyder det fra formanden i DJ Kommunikation. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

”Hvor mange herinde oplever, at virksomheder beder jer om at bruge jeres børn?”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også