Landsdel-branding: Et tunnelbyggeri har vendt bøtten for brandet Lolland-Falster

Lolland-Falster var i en årrække hårdt ramt af sociale fordomme. Men set fra et turismeperspektiv er øernes udfordringer i dag nogle ganske andre.
Kunstværket Dodekalitten ved Kragenæs på Lolland som symbol på Lolland-Falsters transformation. Værket har været undervejs siden 2009 og forventes færdiggjort i 2025. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Kunstværket Dodekalitten ved Kragenæs på Lolland som symbol på Lolland-Falsters transformation. Værket har været undervejs siden 2009 og forventes færdiggjort i 2025. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I en ikke så fjern fortid var Lolland-Falster top of mind, når talen faldt på Den Rådne Banan.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også