”Samfundsrelevans” er ikke det samme som at ville sælge mere

Man skal lade være med at lade som om, man har noget på hjerte, når man i virkeligheden bare vil sælge mere, mener Anna Thygesen. Hun er dagens gæst i serien ”K-nørderi”.
Anna Thygesen er gæst i sommerserien "K-nørderi", og hun har en kæphest, hun vil dele med os. | Foto: Mikkel Inumineq Jørgensen
Anna Thygesen er gæst i sommerserien "K-nørderi", og hun har en kæphest, hun vil dele med os. | Foto: Mikkel Inumineq Jørgensen

Lad os bare indrømme det: Kommunikation er et nørdefag. Og nørderiet kan tage mange former.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også