Bureaudirektør: Det vigtigste i kriser er følelserne

Kriser vækker mange følelser, og de står ofte i vejen for at tænke rationelt, lyder det fra Nicolaj Taudorf Andersen, adm. direktør for Radius, der medvirker i Kforums nye serie ”Kriseknuserne”. 
”Jeg har ofte siddet ude hos familier til nogle med en tung placering i dansk erhvervsliv for at forklare, hvad der er i medierne om far eller mor næste dag," fortæller Nicolaj Taudorf Andersen om en af de svære sider af kriserådgivningen. | Foto: Radius CPH / presse
”Jeg har ofte siddet ude hos familier til nogle med en tung placering i dansk erhvervsliv for at forklare, hvad der er i medierne om far eller mor næste dag," fortæller Nicolaj Taudorf Andersen om en af de svære sider af kriserådgivningen. | Foto: Radius CPH / presse

Hver morgen starter Nicolaj Taudorf Andersen, stifter af kommunikationsbureauet Radius, med et iskoldt bad. I løbet af dagen trækker han sig tilbage fra møder og telefonsamtaler en til to gange for at meditere, ligesom han dagligt dyrker motion. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også