Kommunikationsforum

Kreativ chef: "Hvis ikke målgruppen forstår problemstillingen, så risikerer tankevirksomheden at stoppe der"

Grebet i kampagnen mod nøgenkalendere er godt. Men kreativ chef er i tvivl om, hvem der er målgruppen, og om de forstår problemstillingen.
Hvis ikke målgruppen forstår den bagvedliggende problemstilling, kan reaktionen blive: ”Det skal I fanme ikke bestemme", siger Carl Nors Mariager. | Foto: PR
Hvis ikke målgruppen forstår den bagvedliggende problemstilling, kan reaktionen blive: ”Det skal I fanme ikke bestemme", siger Carl Nors Mariager. | Foto: PR

Ugens formentlig mest omtalte kampagne er arbejdsgiverorganisationen Tekniqs kampagne mod nøgenkalendere på arbejdspladser i blandt andet byggeriet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også