Kreativ chef: "Hvis ikke målgruppen forstår problemstillingen, så risikerer tankevirksomheden at stoppe der"

Grebet i kampagnen mod nøgenkalendere er godt. Men kreativ chef er i tvivl om, hvem der er målgruppen, og om de forstår problemstillingen.
Hvis ikke målgruppen forstår den bagvedliggende problemstilling, kan reaktionen blive: ”Det skal I fanme ikke bestemme", siger Carl Nors Mariager. | Foto: PR
Hvis ikke målgruppen forstår den bagvedliggende problemstilling, kan reaktionen blive: ”Det skal I fanme ikke bestemme", siger Carl Nors Mariager. | Foto: PR

Ugens formentlig mest omtalte kampagne er arbejdsgiverorganisationen Tekniqs kampagne mod nøgenkalendere på arbejdspladser i blandt andet byggeriet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også