Mountainbiking åbnede nye døre for kampagneleder: "Jeg manglede en kreativ legeplads"

Kampagneleder i Hjerteforeningen, Solveig Høgh Larsen, fortæller, hvordan hendes mountainbikehobby har ført til en podcast, et foredrag, en bog og en bedre hver- og arbejdsdag. 
Solveig Høeg Larsen blev bidt af mountainbiking og har siden arbejdsmæssigt og kreativt fået en masse ud af sin hobby. | Foto: Camilla Hylleberg
Solveig Høeg Larsen blev bidt af mountainbiking og har siden arbejdsmæssigt og kreativt fået en masse ud af sin hobby. | Foto: Camilla Hylleberg

Solveig Høgh Larsen har altid godt kunnet lide at bevæge sig. Men tilbage i 2019 ville hun væk fra indelukkede, larmende fitnesscentre, og løb var heller ikke lige hende.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også