Kampagnechef og digter: Moderne kommunikation kan hurtigt blive livløs

Jacob Rosendal er kampagnechef i Red Barnet, skriver digte – selvom de også kan gøre ham lidt flov – og mener, at kunst og litteratur gør ham bedre til sit arbejde. 
Jacob Rosendal har i perioder forbudt sig selv at kigge på sin telefon, når han pendler i tog mellem Hillerød og København. På den måde har han fået læst alle seks bind af den norske forfatter Karl Ove Knausgårds romanserie ”Min kamp” og også skrevet nogle af digtene i "At samle noget op, som ingen har tabt". | Foto: Privat / Jakob Rosendal
Jacob Rosendal har i perioder forbudt sig selv at kigge på sin telefon, når han pendler i tog mellem Hillerød og København. På den måde har han fået læst alle seks bind af den norske forfatter Karl Ove Knausgårds romanserie ”Min kamp” og også skrevet nogle af digtene i "At samle noget op, som ingen har tabt". | Foto: Privat / Jakob Rosendal

Der skal helst være en mening med kommunikation. Men ikke nødvendigvis med kunst. Alligevel har de to størrelser en masse at sige hinanden, mener Jacob Rosendal, der har meget på hjerte, når det gælder kunst og især litteratur og den kvalitet, det tilfører hans eget kommunikationsarbejde. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også