Ikeas k-chef: Vi er udfordret af forbrugerens opfattelse af vores lave priser

Ikeas gimmick med at tidoble deres priser på udvalgte produkter på Black Friday taler ind i bevidst og fremadskuende k-strategi, siger kommunikationschef Christian Mouroux.
"Mediebilledet i dag kræver, at virksomhedernes budskaber skal være enkle og korte, og samtidig er der meget strenge krav til, hvordan deres kommunikation omkring bæredygtighed må være, og det er den saks, nogle virksomheder af og til bliver fanget i," siger k-chefen for Ikea Danmark, Christian Mouroux. | Foto: PR / Ikea
"Mediebilledet i dag kræver, at virksomhedernes budskaber skal være enkle og korte, og samtidig er der meget strenge krav til, hvordan deres kommunikation omkring bæredygtighed må være, og det er den saks, nogle virksomheder af og til bliver fanget i," siger k-chefen for Ikea Danmark, Christian Mouroux. | Foto: PR / Ikea

Når det gælder kommunikation om bæredygtighed, har Ikea en klar udfordring, men samtidig har de også vist sig i stand til at imødekomme denne præcise udfordring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også