K-chef om total rebranding: Jeg er heldig at få lov til at opleve det

Arrivas chef for kommunikation og public affairs har fået ny titel i forbindelse med en salgsproces, der involverer en rebranding af trafikoperatøren med hjælp fra to bureauer.
”Med vores nye navn og visuelle identitet har vi sat de første hjørnesten både internt og eksternt, og det har vi haft Friday til at hjælpe os med. I den mere strategiske del om vision, purpose, værdier og positionering har vi TBWA inde over,” siger Pia Hammershøy Splittorff. | Foto: 3/pr
”Med vores nye navn og visuelle identitet har vi sat de første hjørnesten både internt og eksternt, og det har vi haft Friday til at hjælpe os med. I den mere strategiske del om vision, purpose, værdier og positionering har vi TBWA inde over,” siger Pia Hammershøy Splittorff. | Foto: 3/pr

Efter en salgsproces, der trak ud og ud og endte med at vare næsten tre år, kunne Arriva 15. maj melde ud, at Deutsche Bahn har afhændet den danske del af den kollektive trafikoperatør til den tyske kapitalfond Mutares. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også