”At gå fra Twitter til X var overraskende, men hvad bliver det næste i et år, hvor USA også skal til præsidentvalg?”

K-ÅRET, DER GIK: Kim Ege Møller, kommunikationschef i Orkla Danmark, ser med spænding på X’ fremtid i et amerikansk valgår.
Årets citat er ifølge Kim Ege Møller, kommunikationschef i Orkla Danmark, leveret af økonomen Lars Rohde, der i en bog skrev: ”I Danmark er sprogområdet ikke stort nok til at have en seriøs erhvervsdækning. Der er ikke penge nok i det.” | Foto: Privat
Årets citat er ifølge Kim Ege Møller, kommunikationschef i Orkla Danmark, leveret af økonomen Lars Rohde, der i en bog skrev: ”I Danmark er sprogområdet ikke stort nok til at have en seriøs erhvervsdækning. Der er ikke penge nok i det.” | Foto: Privat

Lars Rohde har serveret guldkorn, Ecco griner på bunden af imagemålingen, og AI har været en gamechanger. Og så alligevel ikke. Det fortæller Kim Ege Møller i Kforum-serien ”K-året, der gik”, som kører hele december. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også