Sallings k-chef: "Vi skal i endnu højere grad turde fejle for at finde nye løsninger"

2024-Q&A: En brug af AI, som kunderne kan stole på, samt fokus på innovation kommer til at præge året for Henrik Vinther Olesen, VP, kommunikation, bæredygtighed og PA, Salling Group.
"Jeg er helt personligt spændt på at se, hvordan virksomhederne reagerer på udsigten til EU’s Green Claims Act, der sætter nye, skrappere krav til den grønne kommunikation," siger Henrik Vinther Olesen. | Foto: PR
"Jeg er helt personligt spændt på at se, hvordan virksomhederne reagerer på udsigten til EU’s Green Claims Act, der sætter nye, skrappere krav til den grønne kommunikation," siger Henrik Vinther Olesen. | Foto: PR

Henrik Vinther Olesen, VP, kommunikation, bæredygtighed og PA, Salling Group, giver her sine bud på, hvad der kommer til at ligge på både hans skrivebord og fylde i k-branchen generelt i 2024.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også