L&F har tre valg som svar på satirisk kampagne

Landbrug & Fødevarers navn, logo og budskaber vendes på hovedet i en ny ”satirisk” kampagne fra Den Grønne Ungdomsbevægelse. Det efterlader L&F med tre valg, vurderer partner og rådgiver. 

I denne uge lancerer Den Grønne Ungdomsbevægelse en ny, landsdækkende kampagne med budskabet om et mere plantebaseret landbrug, fordi de mener, at Landbrug & Fødevarer (L&F) har svigtet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også