Medie vil finde ny chefredaktør med utraditionel kampagne

Et kæmpe banner på facaden af JP/Politikens Hus er bare et af tiltagene i en ny kampagne for at tiltrække Jyllands-Postens nye chefredaktør. 
”Med kampagnen ønsker vi at sende et tydeligt signal om ambitionsniveauet for Jyllands-Posten," siger marketingchef på mediet om ny atypisk rekrutteringskampagne. | Foto: Gregers Tycho
”Med kampagnen ønsker vi at sende et tydeligt signal om ambitionsniveauet for Jyllands-Posten," siger marketingchef på mediet om ny atypisk rekrutteringskampagne. | Foto: Gregers Tycho

Selvom Jyllands-Posten helt tilbage i august sagde farvel til ansvarshavende chefredaktør Jacob Nybroe, som selv kaldte det en fyring, er det først nu, mediet sætter gang i en ekstern kampagne for at finde hans afløser. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også