Lidl øger fokus på salg af plantebaseret mad med ny kampagne

”Valget er dit,” lyder navnet på den nye priskampagne, der skal matche priserne på animalske og veganske produkter.
Kampagnen går under navnet "Valget er dit" og vil indebære, at Lidl placerer plantebaserede produkter ved siden af de animalske. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Kampagnen går under navnet "Valget er dit" og vil indebære, at Lidl placerer plantebaserede produkter ved siden af de animalske. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Discountkæden Lidl skyder fra på søndag gang i en ny priskampagne i Danmark, der skal matche kiloprisen på veganske og animalske produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Læs også