Ny guide for brug af influencermarketing kan være på vej i Danmark

En ny guide skal gøre det nemmere for annoncører at bruge influencere til markedsføring. Dansk Annoncørforening fortæller, at et lignende initiativ kommer i Danmark.
IAB kommer nu med en informationsguide til, hvordan annoncører kan bruge influencere som Lakserytteren til markedsføring. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
IAB kommer nu med en informationsguide til, hvordan annoncører kan bruge influencere som Lakserytteren til markedsføring. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Brancheorganisation for økosystemet omkring digital annoncering og marketing, IAB, er kommet med en ny guide for annoncørers brug af influencere. Det skriver det svenske medie Dagens Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også